Waar bent u naar op zoek?
Vul hieronder uw zoekopdracht in
'Device as a Service'
Een altijd goed functionerende IT-infrastructuur. Op kantoor en in home office. Bij storingen direct een oplossing. Zo nodig binnen 24 uur een swap. Overnight ingerichte werkplekken. Adequate opvolging van joiners en leavers. En altijd zelf de controle houden over het inkoopproces, actieve assets en activiteiten. Het resultaat: optimale output van alle medewerkers, inclusief die van de ICT-afdeling, die eindelijk kunnen doen waar ze het beste in zijn zonder tijd kwijt te raken aan apparaat beheer en storingen. En een meer dan tevreden eindklant die alle reden heeft voor terugkerende business!
Een onmogelijk droomscenario? Niet als u kiest voor Reuzado DaaS Lifecycle Management Services!
Met hybride werken als het nieuwe normaal is de behoefte aan deze dienst groter dan ooit. Eindklanten zijn op zoek naar totale ontzorging op gebied van werkplekapparatuur (PC, laptop, tablet, mobiele telefoon). Met DaaS (Device as a Service) Lifecycle Management Services wordt Reuzado als het ware onderdeel van de ICT-afdeling van uw klanten. Op afstand, maar door de unieke tool waarin medewerkers zelf hun ICT-hulpvraag uitzetten, lijkt het alsof we in-house zitten.
Al vele jaren levert Reuzado complementaire diensten als onderaannemer voor channel partners in verschillende branches. Kwaliteit en service zijn hierbij key, zodat onze belangrijkste doelstelling, langdurige strategische samenwerkingen, oftewel succesvolle partnerships, gerealiseerd wordt. De basis is vertrouwen, met ons betrouwbare team van vaste medewerkers en een uitstekende backoffice bieden wij dit vertrouwen gegarandeerd aan de bedrijven waarmee wij samenwerken. Op deze manier worden wij een onderdeel van de betreffende ICT-afdeling. En heeft de eindklant geen overbodig ICT-personeel
Financiële duidelijkheid, geen verrassingen en alleen betalen voor wat er nodig is binnen het bedrijf. Ofwel, geen overbodige investeringen in software, geen onnodige voorraad ‘voor het geval dat…’, geen overspannen ICT-medewerkers. Reuzado regelt het allemaal, voor een vast bedrag per maand.
Dankzij het custom made klantportaal D-atz blijven alle partijen in controle over alle werkplekapparatuur. Vanaf het moment van bestellen bij de (zelfgekozen) leverancier tot en met het vervangen van die werkplek. In de tussentijd is het eenvoudig om reparaties of swaps aan te vragen, in- en uitdiensttreding te regelen, gebruikte apparaten op voorraad te leggen en deze weer af te roepen. Dat doen we door middel van het gebruiksvriendelijke online Lifecycle Management klantportaal waarin de eindklant zelf alle diensten kan bestellen en de CMDB wordt beheerd. Zodat alle devices in de organisatie op een correcte manier zijn geadministreerd.
Het assortiment stemt u van tevoren af met uw eindklant. Vaak wordt dit gedaan in de vorm van persona’s. Nadat de producten door u zijn besteld bij de hardware leverancier van uw keuze, houdt Reuzado deze op voorraad om snel uit te kunnen leveren bij de eindgebruiker. In het klantportaal zijn de voorraadposities live te zien zodat u tijdig nieuwe producten kunt bestellen. Zo kunt u op een proactieve manier inspelen op eventuele tekorten in de markt.
Klantportaal D-atz:
Dankzij het custom made klantportaal D-atz blijven alle partijen in controle over alle werkplekapparatuur. Vanaf het moment van bestellen bij de (zelfgekozen) leverancier tot en met het vervangen van die werkplek. In de tussentijd is het eenvoudig om reparaties of swaps aan te vragen, in- en uitdiensttreding te regelen, gebruikte apparaten op voorraad te leggen en deze weer af te roepen. Dat doen we door middel van het gebruiksvriendelijke online Lifecycle Management klantportaal waarin de eindklant zelf alle diensten kan bestellen en de CMDB wordt beheerd. Zodat alle devices in de organisatie op een correcte manier zijn geadministreerd.
Het dienstenpakket is haast te breed om uiteen te zetten, en in overleg met iedere eindklant maken wij een pakket op maat. Om een impressie te geven van de werkzaamheden:
Plug & play of complete inrichting van de werkplek. Nieuwe medewerkers ontvangen volledig ingerichte apparatuur op de gewenste locatie. Direct uit voorraad leverbaar, snel schakelen is geen probleem. Devices van vertrekkers worden opgehaald, gewiped en refurbished. En weer op voorraad gelegd en bijgeschreven in het klantportaal.
Zodat medewerkers bij defecten zo min mogelijk productiviteit verliezen.
Veilige datavernietiging bij het einde van de economische levensduur van devices is key. Ook deze stap hoort bij Lifecycle Management. Reuzado biedt 100% veilige en gecertificeerde datavernietiging. Gemiddeld 95% van afgeschreven ICT-apparatuur is geschikt voor hergebruik. Dit levert de eindklant een mooie restwaarde op. En is een duurzame benadering van kostbare grondstoffen (MVO).
Voor meer informatie over Reuzado DaaS Lifecycle Management Services en een persoonlijk gesprek, neem contact op met onze specialist.
Met DaaS Lifecycle Management Services wordt Reuzado als het ware een onderdeel van de ICT-afdeling van uw klanten. Voor een vast bedrag per maand per device kunt u gebruik maken van al onze diensten. Met DaaS Lifecycle Management Services heeft u nooit overbodig ICT-personeel in dienst. IT-personeel kan zich blijven focussen op hun kernwerkzaamheden.